Shibuya

Shibuya-ren pasabidea Jendez gainezka, betiko moduan.

Gizakumen Itxasoa…

Ba bai. Japonian nago. eta guztiz desberdina da…nik ezagutu dudan lekurik bitxiena al menos. Udan kriston berua (bereziki jasan eziniko hezetasuna) eta neguan…hiltzeko besalakoa!!! Ezan beharko da be, irla txiki honek petauta dagoela…jendez beterik, edozein lekuetan eta edozein orduetan beti topatzen duzu mila biztanle metro ta erdi batean. Trenean, cafetegietan, erosketak egiterakoan eta abar beti egoten da petauta…jendez gainezka…sinistu ere!!! Ez dakit jende asko direlako, irla txiki egi delako edota jendea gehienetan kalean egoten den. Baina beste aldetik arin egiten zara egoera honetara. Gainera oso arin konturatzen zara oso urrun zaudela. Kalera joaterakoan eta kartelak eta seinaleak ikusterakoan nahikoa da konturatzeko erreza ez dela izango zeure bizimodua emen. Baina gozada bat da holako sentiera. Ematen da berriro ume txiki bat zarela eta gauza guztiak ikusi, ikutu eta dastatu egin behar duzula. Gehien gustatzen zaidan gauzie kalera joatea da jende ikustera. Edo gaua etortzen denean Tokyo-ko gehien betetzen diren kaletatik paseatzea, eta bertan milaka eta milaka biztanle artean egotea, eta euren artean nire bidea galtzea. Bai txo……itxasoa ematen da…..baina gizakumen itxasoa.  Horrelakoxe dirak bai Shinjuku, Ropongi, Shinbashi eta Akihabara etxadi famatuak…..gizagumen itxasoa.

Jaio berria!

Konnichiwa!!!

Jaun-Andreok…..kaixo eta ongi etorri nire mundu txiki onetara. Azkenean onartu dut behar nituela ezozer egitea mundu onetan (blogg-ean adibidez) eta emen daukazuek lehenengo posta. Ez dakit zelan irtengo den baina zera….niretako egingo dut eta ez dut espero gauza andirik, baina guxienez jarriko dut nire pentsamendu guztiak…eta aventurak be. Nola nire lehenengo posta denez, egingo dut presentazio txiki bat. Bizkaitar bat naiz, lizentziatua, erdi paruan (maizua naiz….eta hori ezan nahi dut inoiz ez naizela egon fijua inon), eta nire herritik ooossoooo urrun nago. Ain zuzen ere Japonian nago bizitzen, lanean eta bizimodu bat topatzen. Eta horregaitik emen topatuko dituzuek neure emengo esperientziak, gorrotoak, ahaleginak, desberdintasunak…eta zergaitik ez, albiste batzuk be!!!