Jaio berria!

Konnichiwa!!!

Jaun-Andreok…..kaixo eta ongi etorri nire mundu txiki onetara. Azkenean onartu dut behar nituela ezozer egitea mundu onetan (blogg-ean adibidez) eta emen daukazuek lehenengo posta. Ez dakit zelan irtengo den baina zera….niretako egingo dut eta ez dut espero gauza andirik, baina guxienez jarriko dut nire pentsamendu guztiak…eta aventurak be. Nola nire lehenengo posta denez, egingo dut presentazio txiki bat. Bizkaitar bat naiz, lizentziatua, erdi paruan (maizua naiz….eta hori ezan nahi dut inoiz ez naizela egon fijua inon), eta nire herritik ooossoooo urrun nago. Ain zuzen ere Japonian nago bizitzen, lanean eta bizimodu bat topatzen. Eta horregaitik emen topatuko dituzuek neure emengo esperientziak, gorrotoak, ahaleginak, desberdintasunak…eta zergaitik ez, albiste batzuk be!!!

Utzi erantzun bat

