Lana, Trena, Errugbia eta..Trena

Aspalditik denbora barik nago emen sartzeko. Lana dela eta ez dela, ta gero asteburuetan be Tokyoren Rugbyko kopakin gaude eta nola emen be nahiko ondo gaude dana irabazten ba denbora gutxiao gelditzen da nere “beste” gauzakin ibiltzeko. Eta hori bai, adinak izango dira edo, baina partiduen ostean bizkarrako minakin egoten naiz hurrengo iru egunetarako eta ez da plana konputagailluen aurrean esertzea…mina ezin dut jasan eta!!

Eta horrez aparte, nire benetako momentu lasaigarriena Trenean egoten naizenean da…egunero ordu bat behintzat. Eta zera, nire kontaktu Japoniaren gizartekin emen gelditzen dira…. Trenean!! Horregaitik emen jarriko diat errez izan daiteken nere azken ametzgaiztoaren bideoa:

eta irudia….dena trenekin….noski!!

DSC08228

3 Erantzun

  1. Oso polita bideoa !!

    Joseba nauzu. bilbokoa. Behin egon nintzen zurekin harremanetan !
    Gustura jarriko nuke gure blogean… http://www.trenak.com/blog

  2. kaixo joseba…ez dago problemarikšŸ˜‰

  3. bideoa ikustearekin (ta entzutearekin) soilik trenputxartu naiz^^’

Utzi erantzun bat

