Baietz ba…emen nagoela

Ba hori, emen nagoela baina zera…gauza batetik edo bestetik ezin dut posteatu ezer ez. Gainera azken aste honetan nire irakaslea kanjirekin kriston kania hasi da sartzen eta zera…Kristo bendito!! Hauxe dut borroka fina hauxe…eta nola ez, nik naiz galtzaile.

Azken kanji’a hauxe da , eta nahiko garrantsitsua da gainera. Baina mamu honek ez dakit zenbat bide ezberdinetan agertu dezaket (kontatu dudanez 56 bider gutxienez, beste Kanjirekin batera, eta nola ez….gauza desberdinak ezaten) eta gainera…horrez gain bi pronunziazino baino gehiago ditut….”nama” eta “-sei” (sensei – irakasle- bezala 先生 edo ta gakusei -ikasle- 学生 bezalaxe…eta honek ondo dakit baina besteak…

Ba hori, emen nagoela…baina itxoiozuek zeren arin bueltatuko naiz eta…

2 Erantzun

  1. Aupa, ba ongi etorria. Nik ere Gateiztik etorri diren bi lagunekin egon naiz denbora osoa, eta ez dut gehiegi idatzi blogan, baina beno…

    Berritxarremailea izatea sentitzen dut benetan, baina kanji horrek beste irakurmodu bi daude, dirudienez: き(ki) eta しょう(shou). Gutxienez noizbehinka beste kanji batzuk aurki ditzakezu, irakurmodu bat bakarrik dutenak. Adibidez, 百(ひゃく、hyaku). Beti ‘ehun’ sentzuaz, beti soinu berberarekin. Zoritxarrez ez dago askorik…

    Ja joan al zara Fuji-ra? Hilabete hau azken aukera da, ondo gogoratzen badut…

  2. Txabi….txabi…Bai banekien, baina nere ilusiokin egon naiz horrek bixak jakin ezkero nire bizitza hobetuagorantz joango litzatekela…baina zera….eskerrikasko gogoratzeagaitik..kapullo…ikasketak ez dutela amaitzeko epea. Dagoeneko konturatu naiz Bizitza guztia egongo naizela izkuntz hau ikasten…etorkizun gabeko esperantza? Ia noiz agertzen zaie emendik musean aritzeko….al menos horretan bai naizela kontrinkante hutsa…jejejeje. Eskuminak😉

Utzi erantzun bat

