ごはん/ Gohan – Arroza

Ederra gaur!!! Ahuxe dut berue gizonok!! Ez dakit berue edo hezetasun denik baina gaur hilda nengoen. 34 gradu eta % 72 hezetazuna. Jode txo…eta hasi be ez dugu ehin.

Beno gaur arrozari buruz egingo dut berba pixka bat. Bai, jende asko dakit emengo lurraldetan Arroza hango lurraldeko ogia dela. Eta parekotasunak benetakoak dira gainera. Adibidez emen “janariari” gohan deitzen zaio…baina ez arroza esanahiekin baina janariak bezalaxe…pluralean. Geuk be holako gauzak ditugu geure “historian” ezta? Geure eguneroko ogia…..ez da ogia baina Janaria…orokorrean. konturatu ordun zelako inportantzia……. Gero be diferentziatzen dute arroza kozinatuta eta egin barik dagoena. Bata Gohan (o’ Gohan partikuakin…errespetua erakusteko) kozinatuta, eta besteari come edo o’come deitzen zaio. Gero be Historialki, jauntxoari eta samurairi ordaintzen zuten arrozakin (bushel- 50kiloko saku bat…bushel hori Ingelesaz dago…ez dakit nola ezaten den beste izkuntzetan….sorry!). Eta Jauntxo aberatzanak errez 1000 bushel baino gehiago euki zituzten urtero. Japoniaren arroza nahiko gozua dago, baina uste dut ez naizena pertson aproposena hori ezateko zeren nire adimena arrozakin ez doia oso urrun…..esne arrozakin zan gauza bakarra…zeren paella horrek…..badakizuek. Baina zera, ezkondu eta gero ezagutu nuen arrozaren benetako zapore….kalitate desberdinak….eta nola prestau!!!! Ezkondu behar horretarako…Jesus, Maritxu…eta Josetxu!!! Ba bai gizonok…GARBITU EGIN BEHAR DA!!!! Eta behin bat baino gehio gainera!!! Beno, orain emen nahiko erraza da arroza egitea zeren badaukate holako makinak 20 minututan prestatzeko…baina zaiena kazolakin egitea da. Eta gaur….gaur bakarrik eta zuentzako…emen jarriko ditut nola egiten den arroza kazolakin. Ez dut idatziko, ez…bideoa jarriko dut eta ia ondo irtetzen den. Ezango didazuek zelako zapore fina irtetzen den. Eta ez, ez eman eskerrak..ez dut merezi….baina hori bai….ia ulertzen dituzuek bideoa zeren kamarakin ez naiz Tarantino.

Ala…que aprobetxe como si fuera letxe…edo emen ezaten dabe bezalaxe.. O gohan o mooshukoshi kudasai onegai shimasu…arroza gehio mesedez :

3 Erantzun

  1. Kabensoz lekesan, zu etzara eskatzetik askotan agertzen, jateko ez bada, kar kar kar.

    Gaurko arroza egiteko teknika hori nik etxean aproba neinke.

    Aio!

  2. Tarantino ez, baina Argiñano bai!

  3. Leke, te necesito!! pásate por mi blog y aclaranos la duda de si “Zortzi Orduko Ekaitza” es Tormenta de ocho horas, o la tormenta de las ocho… Ver comentarios en “La verdadera razón de mi vuelta a Japan”

    Cagüen!

Utzi erantzun bat

