Udako Lana (extra)

Jode…gero eta gehiago kostatzen zait posteatzea. Bai badakit nahiko alperra naiz…baina zera…. lan gehiago daukat (hori behintzat hona da), eta aprobetzau egingo dut uda honetan nire Japoniari bultzakada bat ematen, ia Irailerako hizkuntza dominatzen dudan… pixkat gehio behintzak. Badakit gauzak asko daukatela kontatzeko….eta pixkat atzeratuta nagoela…..baina aspalditik, eta lanaz eta semeaz aparte hauxe da nire aurrean daukaten gauza bakarra:


Gero be Kriston beroa egiten da egunero…..BAINA KRISTONA!!!, eta ez da beroa bakarrik, hezetasuna ia egunero ehuneko 75-85’koa da eta agobioren sensazinoa ezinezkoa da. Betidanik ez ditut ondo artu berotasuna…badakizuek, baserriren zuloak bere ondorioak ekartzen dutela, eta horregaitik hobeto moldatzen naiz hotzekin beroakin baino. Gogoratzen dut orain pasau urteko entrenamenduan, abustu erdian, kriston beroekin eta hezetazunekin eta guk arigaingan egiten….arnasa barik nire arbaso guztiak ikusi nituen momentu batean. Aurten…Iraila arte…bapez!!!

Hori bai, emen haizemaileak nahiko famatuak dira eta jende guztia erabiltzen dituzte arnasa artzeko….eta orain nire lagun onena beheko argazkiren haizemaile bat da:

 

Japoniaren Haizemaileak

Beno, baina ez pentsa beti nagoela kexatzen, edo lanean edota ikasten…(edota sakea edaten…) badago batzuetan denbora beste gauzak asko egiteko. Adibidez aste honetan bizitatxo bat euki dut. Txabi, Marillion’neko Naparra etorri da Puerto Rico’tik bere emaztekin familixe bizitatzera, eta ohiturak diodenez Euskaldunon artean, Shibuya’tik elkartu ginen jateko eta hobeto ezagutzeko elkar. Berak, emendik ibilita dago eta dirudienez emendik bueltako da bizitzeko emazteaz. Pozten naiz. Nahiko jatorra da geure mutilla eta bere amaztea…. eta asko poztuko nuke berarekin egotea Tokyo’n….badakizuek…ez nuke sentituko ahin bakartia. Gainera Mus jolasteko beste bi pertzona behar dugu…..eta… hi, nire emaztea fenomeno bat da kartetan, igual afarixak irabazten dugu eta dana!!! Baina hau sekretua da…ez esan berai, bestelan akabo!!!

Txabi eta bere Andrea….amabost kafe eta zigarro kartoi bi erre ta gero:
Txabi, marillion.wordpress.com'eko Naparra eta Andrea

3 Erantzun

  1. Hau dok mutil langilea gero… Tabakuek be bere denporatxue bier dau, ezta? Kar kar kar.

    Ez dakit japonian, bero horrek zenbat denpora irauten daben, bañe hamen gaur eta beste pare bat egun izen ezik, eurixe botaka dabil.

    Por tzierto, irakurri ein dot, tokyo turismo sexualerako munduko lehenengo 10 hirien artien dauela, egixe ete da?

    Agur!

  2. Aupa…

    Ba nik ere jarriko ditut pilak; liburu batzuk hartu ditut berriro ikasteko (guztia japoniarrez…). Ja hurrengoan ikusiko dugu nola dabil gai hori.

    Por cierto, mas no se nos podia ver… Ja ipiniko dut nik zure argazkia ere (lortzen dudanean, noski). Ta Puerto Rico ez: Costa Rica.

    Besarkada bat eta prestatu gauzak musarentzat.

  3. Durangaldetik…egingo dut ba post bat horrei buruz berba egiteko, aspalditik ba neukan gogoa eta… Baina nik dekitenez..hori nahiko “sensazionalista” da…eta kiristauren konplejo guztiekin jarrita. Nik dakitenez kanpotarrak beti ezan dabe Japoniarrak erreza direla….baina nanai gizon..ez horixe. Gainera, eta hori egia da, diruekin etortzen ba zara…sexua aurkituko duzu….leku guztietan bezalaxe!!! 8)

    Txabi..no tengo mas fotos de vosotros o sea que…de todos modos sois una parejita “guapa”, no como yo que donde aparezco desprestigio las fotos….parece que salen movidas..jejeje.
    Jode…COSTA RICA COSTA RICA, COSTA RICA COSTA RICA, COSTA RICA….ia gogoratzen ditudan ze…beti konfunditzen ba naiz eta…barkatu gizon….eta Musa….hummm, kopa ta puroak be bai ezta??😉

Utzi erantzun bat

