Jodeeee……!!!

Ba hori….jodeeee. Webstats ipini nintzenetik jendea nondik datorren nire bloga ikustera kapaz naiz. Eta ikusi dut ia Euskal herritik jende guztia lanetik begiratzen nautela….jejeje…orduk sartzen ezta?? Baina beste gauzak ikus dezaket be. Adibidez jendearen kokapena (ia ia ze batzuetan ez dago ezta etxerik bere onduetan)…eta horregaitik jakin dezaket jende bere lantegitik nauela begiratzen. Baina kuriositatez bi kokapen izan dira nahiko……beldurgarriak. Batena….El pardo Jauregitik izan da. Eta bestena……Japoniako Enperadorearen Jauregitik!!!

Klikeatu emen ikusteko Enperadorearen Kokapena Tokyo erdian

Beno…hori bai…zihur aski izan zala bere atezain bat edo….badakizuek horrek bai dituztela denbora librea!!! B)

7 Erantzun

  1. Apa!

    Uste dut webstat hori ez dagoela ondo. Atzo gasteizko campus-etik konektatu nintzen eta estatistiketan >> ehu/upv pais vasco CATALUÑA jartzen zuen!!!

    Gaur durangaldeko bazter batetik konektatu naiz eta bilbo ondoan kokatu naute. Nola liteke??

    Agur

  2. Zuri ezker WordPress.com bertako estadistikak alde batera utzi ditut eta horain Motigo Webstats bidez nabil bisitarien estadisitkak begiratzen. Interesagarria da jakitea jenteak erabiltzen dituen sistema eragileak jakitea eta baita hauen “naveagoria” (internet explorar, Firefox, camino, opera).

    Datu batzuk batutakoan blogean artikuluren bat jarriko dut dena explikatzen. Oso interezgarria benetan.

  3. ba, ni ez nauk ari San Sebastian de la Gomeratik….

  4. Ni Hitachi-shi tik (Ibarikin) lehenengo bisita blogera…hemendik aurrera beste euskaldun baten kontakizunak japonian jarraituko ditut

  5. Bai….badakit, ez dago ondo…hummmm, eskerrak jejeje….baina lastimia da…nahiko interesgarria izango zenukete holako gauzak jakitea….baina beldurgarria somatzen zait be…nik egia ezan ez dauka ezta p…. ideirik bez eta holakorik egetten ba dittut, pentsa ze egin dezaketen estatu poliziarrak!!!

    Aizu Inigo….kristona da jakitea ez nagoela mundu honetan bakarrik!! Tokyorantz etortzerakoan abisau….aguian ezeozer egin dezakegu!!

  6. Ziur!! Askotan tokyora gerturatzen naiz asteburuetan..Uenotik ordu ta erdira bizi naiz..hurrengo aldian joaterakoan abisauko zaitut

  7. Having read this I believed it was extremely informative.
    I appreciate you taking the time and effort to put this short article together.

    I once again find myself personally spending way too much time both reading and
    posting comments. But so what, it was still worth
    it!

Utzi erantzun bat

