Kuriositatea eta Statcounter’a

Bueno pues….a ver si me entero quien me visita…….jejejeje, y de donde. A ver como funciona. queria haberlo puesto en la esquina pero entre que estos dias no tengo tiempo y en que soy un patan auto -convencido….lo dejo aqui.


Motigo Webstats - Free web site statistics Personal homepage website counter

Free counter

10 Erantzun

  1. Aupa,

    Beno, erraza da, pauso hauek eman:

    Presentation -> Sidebar Widgets -> sartu TEXT 1 kutsa bat eta barruan hau jarri:

    Ah, eta izenburu bat jarri nahi baduzu.

    Orain teorian eskuineko zutabean agertu beharko litzateke.

    Gero arte!

    PD: Oso ona bloga, ez dut asko komentatzen baina egunero bisitatzen dut🙂

  2. Argh, kodea kendu du. Beno, sartu behar duzuna da “” eta “” barruan dagoen kodea

  3. Milla ezker HoRtZoN!!!!! ezkertzekoa da…bereziki desastre hutza batekin!!! 8)

  4. nik ere jarri nion blogari horrelako tramankulua baño azkenen aspertu egin nintzen zeñek bisitatzen zidan begiratzeaz.
    ala ere, wordpress berak duen estadistika orria ez dago gaizki.

  5. Ulertzen dizut Ieme….baina nola jendea ez da komentatzen….😉

  6. Ea ba, hemen daukazu erantzun bat…

  7. Ba zan debora Jozulin……ba zan denbora…😉
    Aizu txo…..parentesia noiz amaitzen duzun?

  8. Ba nik, kuriositatez, jartzen duzun guztia (edo gehiena, behintzat) irakurtzen dut.
    Pentsatzen hasi naiz ere oporretan Japoniara joatea!

  9. Amuitz, ba uda ontan oporretan Tokyora jun ezgero ni eta nire lagun bat bertan egongo gara Abustu osua. Ustedot Euskaldun pillia juntau bigala udan Tokyon.

Utzi erantzun bat

