Umeentzako matematikari buruz Kantua (eta bere ondorioak)

Orain dela ez dakit zenbat denbora ipini nuela umeentzako matematikari buruzko Kantua’ren bideo bat, eta ezan nuen oso famatua zela emengo ume artean, eta bere gurasoen artean ere bai, noski nik neu euren artean, baina topatu dut Youtube’ri ezker abesti hori oso famatua dela Asia osoan eta ez bakarrik Japon aldean.

Ez ba duzuek sinisten begiratu ondo Philipinas’en egin zituenak Kartzel batean!! (eta gainera bertsio luzeaz)

Horrek bai horrek zoroak!!

Eta emen beste bideoa, abesti berdinakin baina…..Errobota batekin!!

Eta azkenik, abesti berdina baina emisferio polarraren Japoniako zientzialariakin:

Ia ba, ematen da Japoniarrak hartzen dutenean ganoraz zeozer beti limite barik gelditzen direla….

2 Erantzun

  1. ez nuen uste “pintto-pintto” edo “ranroberran po-po-po…” baino haur abesti ezagunagorik egongo zenik, eta begira!

  2. Ba bai Borthuzai, nik zu bezalaxe egon nintzan, baina beratu…eta gainera numerogaitik ibiltzen ba gara kontatzen…😉

Utzi erantzun bat

