Alegiazko Birtualak

Gaur txapa barik geldituko zaiek. Aurreko postaren berotasun ondoren jabaldura etorri da nire bizitzara (momentuz…) eta gaur Japoniaren beste bideoklipa aurkeztuko diat. Ahin zuzen ere Japoniako monorailakin egin nituen bidai txiki bat, Haneda aireportutik Tokyoko Hamamakutsoraino. Ez da asko, eta gainera nik dagoeneko ia ia ohitu egin naiz holako ikuspegietara….baina nire andrari asko gustatzen zaio ibilbide honek, eta nola bera emengoa den…..polita izango da ordun !!! Badakizuek, ez dago mundu honetan gauza txarragorik gauzari hoitutzea baino….gustua galtzen duzu… Kontatuko didazuek zer pentsatzen duzuek.

Eta emen jartzen dut be 1000 baino gehiago “Alegiazko Birtualak” egiteko internetaren helbide bat. Niri gehien gustatzen zaidana Japoniatik Shibuyarena da

Baina zeuri utziko diat aukeratzea. Nahiko ondo dago helbidea zeren munduaren leku asko ikusi dezakezuek bertan klikeatu ezkero. Ia zein den zeuen faboritoa…..ezetz asmatu zehin da nirea??

http://www.abcwebcam.com/keywords2.php?city=streaming&maximum=4000

2 Erantzun

  1. Lehenik eta behin esan behar dizut harrituta geratu nahiz japoniatik honelako lekua aurkitzea, eta gainera euskeraz. Nik “trenak” hitza nenbilen bilatu nahian zeren eta trenak.com da gure orriaren izena eta …. begira ze topatu dudan.

    Eskerrik asko!

  2. Kaixo Joseba…ba eskerrikasko gizon!!!! Nahiduzunerako…eta milla esker jarraitzeagaitik!!😉

Utzi erantzun bat

