Tsunami

Gaur Tsunami baten ohar asko agertu dira leku guztietatik. Dagoeneko nire bigarren Tsunami da, eta nahiko izugarria da…baina zera, beti zabiltz itxoiten (bereziki Japonian al menos) naturaren indar berezi bat sentitzea emen.Lurrikadak be ugari izan dira nik ona etorri nintzenetik, eta batzuk nahiko aundixak ziren ritcher eskala horretan….baina nik ez nuen sentidu ezta aize txiki bat ere ez. Behin, sukaldean egonda, nire emaztea hasi zan ohikutzen “lurrikada…lurrikada!!”…eta nik non? galdezka. Baina konturatu nintzen geure sukaldeko sintzilik dauden lanparak mobitzen ari zirela….baina niri bost…ez nuen sentidu ezer ez. Supozatzen dut nobedaden gauzia dela, eta sentitzeko gogoa pasatuko zidala….baina sentidu arte…emen egongo naiz itxoiten. Dena dala, tontu itzela izan arren, japongo komunikabidetan eta leku askotan beti agertzen dira oharrak (Ah…Japoniarrak Logistika arlotan 10 bat, baina “common sense” barik bizitzen dira)…..eta ez ba duzu sentitzen, al menos ikus dezakezu!! Tsunami ohar honekin bezalaze (seinale gorrixak mapa horretan bi metroko olatuaren arriskua etor dezakela ezan nahi dut) :

Ez ba dut posteatzen gehiago….. artuiozuek patxaran bat edota txikito bat nire kontu, eta, nahiz eta gazte desagertua izanda…..pentsaiozuek mundua ikusi dudala…

Erantzun bat

  1. Terremotoooooo. Gauza interesgarrixa izenbida olako fenomeno bat bizitzia. Baina bat txikixa ez bat kristona besela la la palmamos.

Utzi erantzun bat

