Joalea

Atzo joaleren bulegora joan nintzen, berriro ere, egoiliaren txartela eskatzeko, baina emen ez da ahin erreza txartel hori lortzea. Nahiz eta zaspi urte ezkonduta egotearren japonesa batekin, eta kanpoan gainera, beraien ustez ez naiz fidagarrixa, eta lapurtzera edo holakorik etorri naizena uste dabe. Hain zuzen, horain duela bederatzi hile etorri nintzenetik ez dabe ikutu neure kasua, eta ilegala bezalaxe nabil galaxia honetan. Eskerrak interneteren bidez aurkitu dezaketela ikasleak eta ez dut papererik behar bestelan aurreztu beharko nuke eskale bat izateko!!

Dana dala, atzo euki nuen bigarren itaunketa erakusteko benetan ezkonduta nagoela, eta ez naizela ezkondu “paradisu” honetara etortzeko edo egoteko. Ez da nahiko ez, emen egotea eta mespreatzuta izatea kanpotarra izateagaitik. Berarentzeko “alien” bat naiz eta kitto. Ez dakit zergaitk tratatzen dabe ahin txarto kanpotarrei, nahiz eta ia mundu osoan Japongo jendeari oso ondo tratatzen denean. Ez dut ezaten orokorrean zituazino berdina hauxe denik, baina generalian bai gobernutik. Eta ezkerrak ez naizela beltza, chinatarra edo koreakoa….bestelan akabo. Gainera erresidentea izateko iru txartel desberdin bahar duzu: bat gobernuarena -lau urterako-; beste bat joaleren bulegotik -bost urterako-; eta azkenik beste bat udaletxetik -bost urterako-.

Eta atzo, eskerrak barregarria zen, bigarren itaunketa euki nuen. Emen jarriko dizue beraien galdera batzuk ikuzteko bere mentalitate pobrea.

Nun eta noiz ezkondu zinen? Eta nun egin zinun ezkontzaren erregistroa? Nun eiten duzun lana? (paperarik gabe eta lanean!!!). Nora joan zaie pasa den asteburuan?  Zein zan bartko afarixe? Non dago zeure emaztea lanean? Erretzen al duzu? Zenbat pakete? Eta zeure emaztea? Edaten al duzu? Zer eta zenbat? Eta zeure emaztea? Ezkondu zinenean zeure emaztea zurekin egon zan? (ez tximino batekin agertu nintzen…no te jode!!) Zer izan zan azken oparixa? (putaidearik pez….EZKONDUTA…..EZ MAITEMINDUTA GAUZA MATERIALAKIN!!!). Zer gozaldu duzu? Eta emaztea?

Eta holan ordu bete bat. Eta banatuta…nola ez, lehen nire emaztea eta geri niri. Jejeje, barreharia da, ezta? Teknoligiaren mendean, eta suposatzen teknologiaren herrian…..eta lelokeriak galdetzen. Egon nintzen esateko (edo ohiukatzeko), ia telefonorik ez zeukaten nik lehen emandako erreferentziak ikusteko edo aztertzeko….baina….badakizuek nola gobernuaren “pertsonaiak” egiten daben lana.

Eta gainera nire emaztea nirekin egon zan bizitzen Euskal Herrixen gutxienez bi urte. Nire semea kanpoan jaio zan eta ez genuen inongo arazorik ez paperekin ezta joaleren bulegoekin. Beno ba……zer egingo dugu ba. Baina irakurtzen naizenean espainolaren egunkarixetan zelako arrazizta garen Euskaldunak …barre egiten dut, eta gero ta gutxiago sinizten dut  komunikabideetan.

Emen daukazuek nik nabileen atxetik txartel famatu hori, Kakunin Foreign Identification Card edo “確認 駆ると“, eta nola ez…..nire ALIEN aurpegiekin:

Alien Txartela (http://no-brain-zone.blogspot.com) blogatik aterata

2 Erantzun

  1. Egia esan japoniarrek extranjeruak terrorista besalakoak direla uste dute. Ni ez nahiz inoiz Japonian egon, baina birakurtzen diudan blog-etan non egileak japonian egonak dira, kriston arazuak ditxuzte orrelako paleituak eta karnetak lortzeko.

    Sorte ora opa dizut ! ! !! !!

  2. Eta gero hemen ditugun funtzionarioetaz gaizki hitz egiten dugu. Ufffff, hioek bai funtzionarioak.

Utzi erantzun bat

