Hanko -判子-

Gaur haginlarirengana joan naiz eta izan da flipantia. Beti pentsatu diat Tokyo garestiza zala baina bai zera….Beno zera, jarraitu baino lehen aitortu beharko dut niretzako haginlariek, orokorrean, ez dira jende fidagarria. Ez dakit zergaitik izango den,  trauma bat edo, baina niretzako munduko pertsonak sistrinenak bai dira. Gainera, Japoniara etorri baino lehen Katalunian egon nintzen lanean, eta nahiz eta ez, joan behar nuen holako tipo baterengana…..eta bi oinordekotasun gastau ehin nituen bertan. Beno….Katalanak pezetoroak ziren betidanik…eta orain euro zaleak, ordun ez dago emen ezer ez asaldu beharrik. Baina emen….suposatzen den ia munduko iri garestixenean……ezer asmatu zenbat kobratu dausten? Jejejeje…..agina konpondu eta orestapena…..20 euro baino gutxiago!!!! Eta lana fina eh!! Hay que joderse…horregaitk dago ahinbeste jendea andiokan etxeak erosten!!! Haginlariak direlako!!!

Ia ba…mundua lapurraz beterik dago…eta gehienak…badakit nun dauden..

Beno hi, posta hau ez da haginlariari buruz, Hanko-ri buruz baizik. Eta zer da Hanko-a? Japonian jendia ez dute erabiltzen eskuzko sinadurak, markadore batzuk sinboloekin edo letra batzuk Kanji-rekin baizik, eta markadoren horrek pertsonaren izena, abizena edo ikur berezi bat daukate. Horrez gain, gobernuaren baimena behar duzuek hankoa eukitzeko badakizuek,  pertsonala ta transferiezina izateko. Gainera, Japonian, nahi ba duzuek bankuren kontu korronteren bat, Hankoa behar duzuek bestelan jai daukazuek. Eta nik……haginlarienean erabili dut neurea.

Hankoa-ak denda batean:

Milla eta milla Hanko desberdin daude

Eta hona emen neurea, ikurrakin eta guzti,  pertsonala eta transferiezina:

Neure Hanko-a, sinatzeko beti prest!!

Erantzun bat

  1. Uste nuen bakarra nintzela dentisten gainean jarduten (http://jonas.blogsome.com/2006/05/17/txxxrrrriiiiiii-friiiizzz-friiiiizzz-kri-kri-kri/) eta hara non deskubritu dudan zure blog nipoi hau. Beti izan dut Japon ezagutzeko ametsa baina ez dakit, ezkondua, 5 urteko umetxoa eta herri hain garestia izanda… Dena dela oraintxe bertan harpidetuko natzaizu nire blogean esteka bat jarri eta zure berri izateko. Saionara???

Utzi erantzun bat

