Tokyo-ren Basafauna…(2)

Eta nola ez,  aurkezten azten ba gara tokyo-ren basafauna zergaitik ez dugu dagoeneko ezagutzen kalean topauko dugun egunero jende guztia? Jakin behar duzuek baina, emen Japonian jantziak oso garrantzitsuak direla.Bai, bai, badakit….mundu guztietan ere bai, noski…..baina hau ez da berdina. Jende guztia “bateratasunean” eta “arruntasunean” mugitu behar dira iritarren berdintasuna mantentzeko. Eta hori zer ezan nahi dut? Ba iritar guztiok “uniformatuta” izan behar direla. Eta horregaitik topatzen duzue eskolako mutil ta neskak jantzi berberakin, militar estiloaz jantzita…edota ofizinetan dabilen lanean jendea janzki ta gorbatakin berdin berdina jantzita….iri arrunta bihurtzen. Baina ezkerrak Irla honeko jendea arau horrek apurtzen dira. Gazteak bere jasteraz eta “klan-eko” jantzi probokatzailekin ( Cosplay, Lolita, Gothic, Ganguro ta abar), familia guztia kimono edo yukatakin (udarako kimonoa), monje sintoistak edota budistak bere arropa klasikoekin….. Eskerrak politikariak ez dutela andiokan gelditu libertate hau…..

Neska batzuk Yukata-kin (Udarako Kimonoa)

“Ganguro” Batzuk

Turistentzako Orgaren gidaria

Gazte “modernu” batzuk kalean

3 Erantzun

  1. Fauna Japonesa, horrexek da hitzak. Holako gauzak dia neri erakartzen dostenak. Hemen Euskadin jente dena ixa estilo berdiñakin ibiltzen da, eta arrarua da bateonbat desberdin jutia. Baina neri naska ematen dostana ga gentiak zelan begiratzen dotzun, Ezberdin jun ezgero. Jendia lotsarik gabe zuri begira geratzen da flipatzen, (komo si fueras un bitxo raro). Adibidez nik iPod bat daukat eta kalian askotan erabiltzen dot. Aurikularren kablia barrutik eraman biharrian, kampotik eramaten dot eta jentoa neri begira geratzen da (komo diciendo: “mira este flipao con el mp3”).

    Adibides hiri aundixetan hau ez da pasatzen, baina herrixetan bai, eta kriston amorrua ematen dosta. Japon, eta batez ere Tokyo orregaitxik erakartzen dosta. Denetarik dao eta jentiai ez dio axola besteak nola dabiltzen….. es otro mundo.

  2. Nik uste garai batean gauzak FoRTu’k kontatzen dituen bezela zirela baña pixkanaka aldaketak ikusten dira gure aldamenean. Ez dira gure buruan ditugun txoriak izango hori ikustarazten digutenak? Bein gure lotxak aldebatera uzten ditugunean, orduan iñork ez digu ezer esaten.
    Nik ez dut iPod’ik eramaten kaletik baña beso bat oso osorik tatuaturik daukat… eta jendeak ez du ezer esaten (nik ez dut beintzat notatzen). Eta zerbait esateko badute, esan dezatela; ni gustora nagoen bitartean.

  3. Arrzoi osoa daukazu, baina nire herrian kamiseta utsean juneskero jente denak begiratuko zizun beso tatuatua FIJO!!…herri txikiak hori daukate, zerbait ezberdina ikusi ezgero …TAKA! miradita desafiante al canto como si fueras un bito raro.

    Ni ya inmunizauta nao, ya antzera dozta zer pentsatzen duten.

Utzi erantzun bat

