Iria ta natura batera (bi)

Iria ta natura batera

2 Erantzun

  1. Kaixo !!!!

    Azkenian Euskaldun bat Joponian jejeje, ta nik pentzazen neban ni jundakuan euskaldn bakarra izengo nitzala. Blog interesantia emuten dau, gaurtik aurrera nire “markadores”-en barruan gordekot blogaren URLa.

    BlogRoll-ean ikusten dudanez nire webgune berdietan ibiltzen zara, batez ere Japoniar munduari buruzko blogetan. Nik betidanik nahi izan dut Japoniara joatea, baina inoiz ez nahiz auzartu (baita lana dagoela medio). Lagun bat eta biok behin baino gehixaotan in ditxu planak Japonera joateko, baina betiko moduan bertan bera laga ditxu.

    Bueno, espero dot blogarekin segitzia, ni egunero irakurtzen zaihatuko nahiz, ANIMO !!!

    PD: barkatu nire “asto-grafigaitxik”.
    PD: ni Antzuolarra nauzu😉

  2. Kaixo FoRTu!!
    Milla ezker jarratzeagaitik. Ikusten duzunez ba dago Euskaldun bat gutxienez😉 ….eta bai, blog asko ba daude irla honiri buruz baina interesgarrienak, edo egunero posteatzen dutenak hauxek dira bai. Etortzeari buruz animatzen zaitut etortzeko zeren experientzi interesgarrixe izan daiteke, baina gogoratu….etxean baino hobeto…jejeje.
    Eta zera…nere hizkera ez da ahin ona bez….baina zera….zaiatuko naiz hobetzen eta ene hizkuntza bizirik dagoela erakusten 8)

Utzi erantzun bat

